#1 Skrevet Mars 6, 2010 Trenger tiltrekkingmomentet på toppbolter og bolt til kamhjul til 2,0 16v ABF motor Takker for hurtig svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2010 Type bil er dette fra da? årsmodell og modelltype så kan jeg sikkert hjelpe deg edit; Golf 92-97 modell ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2010 Topplokksbolter er omtrent likt på alt av VAG 40nm+60nm og 90 grader + 90 grader. Bolten på kammen husker jeg ikke i farta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2010 Type bil er dette fra da? årsmodell og modelltype så kan jeg sikkert hjelpe deg edit; Golf 92-97 modell ? Det er en 90 mod. Audi 80 Quattro sedan:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2010 Kamaksel drev , 65nm. (husk bruk mothold og hold igjen drevet mens du drar med moment) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2010 Topplokksbolter er omtrent likt på alt av VAG 40nm+60nm og 90 grader + 90 grader. Bolten på kammen husker jeg ikke i farta. Takk! var det eg trodde det var, men er greit å vite det sikkert;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 6, 2010 Stemmer som Roger sier Bukkene er 15nm Bolt til drev er 65nm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 6, 2010 Fra ABF motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 6, 2010 Takk for hurtige svar alle sammen! Toppen ligger ferdig planet så da er det bare å montere igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 11, 2010 Det er en 90 mod. Audi 80 Quattro sedan:) Fikk en ABF i audi altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...