#1 Skrevet Januar 27, 2005 ja som topic sier, lokallagssiden er oppe, dog litt mangelfull. Skal ta en grundigere kikk ila helgen på hva vi kan få lagt ut der. Har dere noen forslag til innhold, fornuftige sådan, mottas disse med takk. Slik jeg ser det skal denne siden representere vårt lokallag, både innad og utad i klubben. Nye medlemmer, eller de som ikke har vært på våre treff før skal klare å orientere seg frem vha denne. God natt, og jeg gleder meg til responsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2005 Og siden Ola ikke postet det sjøl: http://trondheim.vwaudi-club.no/ Fine sider Ola - neste kan kanskje være å få til litt linker til profilene som folk har? (og dermed til bilene?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2005 LINK please? Edit: takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2005 Og siden Ola ikke postet det sjøl: http://trondheim.vwaudi-club.no/ tjaa... litt trøtt og sliten kanskje Fine sider Ola - neste kan kanskje være å få til litt linker til profilene som folk har? (og dermed til bilene?) Jeg vet ikke helt hva som er fornuftig jeg. Ser på en måte ikke heeelt poenget med å legge ut så mye personlig matriale som kan leses eksternt... Men det blir jo en vurderingssak som vi får se an etter hva medlemmene selv ønsker. Men en annen faktor igjen er jo at alt slikt kan leses fra forumet - en fremogtilbake-diskusjon... Men linker osv kan godt komme det ja Tenker også at bilde og litt info om styret bør legges opp. PS Ole Bendik, bedt om å få deg addet som admin på de sidene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2005 Men ..... hvor er alt innholdet? Regner med dere kommer til å oppdatere denne siden ofte fremover? Synes det hadde vært fin om vi kunne få til en levende webside med masse nyttig info! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2005 Men ..... hvor er alt innholdet? Regner med dere kommer til å oppdatere denne siden ofte fremover? Synes det hadde vært fin om vi kunne få til en levende webside med masse nyttig info! .. men hva skal være der? :-) Informasjon om folk og biler blir vel tatt bra vare på av hovedsidene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2005 .. men hva skal være der? :-) Informasjon om folk og biler blir vel tatt bra vare på av hovedsidene? Går ut i fra at dette kommer tilbake i ny og bedre form? Ellers er det vel mange ivrige folk i klubben som har masse å bidra med!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2005 Går ut i fra at dette kommer tilbake i ny og bedre form? Ellers er det vel mange ivrige folk i klubben som har masse å bidra med!? Hva er 'dette'? Og for alle del. Alle som har noe å bidra med må komme med det, f.eks ved å poste det i denne tråden. Edit, for å klargjøre litt: Sidene som var tidligere forsvant når det nye websystemet til Andreas Skotner kom opp, det eneste som har blitt gjort i Trondheim til nå er å legge til den mest esensielle informasjonen. Det er relativt begrenseet hva man kan 'lage' av løsninger innenfor de nye rammene - samtidig gjør det jo at hver enkelt lokallagsside blir relativt lik, og det regner jeg med at var intensjonen når man gikk vekk fra de gamle sidene. (Dette gjelder altså ikke bare Trondheim, men også alle andre lokallag) Man ser vel også for seg at forumet brukes i stadig større grad - det er jo greit å slippe og sjekke to steder etter 'samme' informasjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 23, 2005 Hva er 'dette'? Og for alle del. Alle som har noe å bidra med må komme med det, f.eks ved å poste det i denne tråden. "dette" er det du refererte til i forige mail, nemlig info om medlemmene o.l. Jeg vil også oppfordre alle til å bidra med stoff til siden...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 23, 2005 "dette" er det du refererte til i forige mail, nemlig info om medlemmene o.l.. Ahh; det jeg mente var at denne informasjonen ligger jo alt på profilene til hver enkelt på hovedsiden - er det da noe poeng i å 'repetere' den på lokallagssidene? Kanskje vi burde lage ei medlemsliste over akitve medlemmer som bare er et navn med link til profilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 23, 2005 Det er planlagt en funksjon for å vise lokallagsmedlemmer ut fra postnr, men dere kan jo lage noe selv for det hvis dere vil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 23, 2005 men er det slik at vi skal offentliggjøre all personinfo på alle medlemmene på lokallagssidene? Jeg synes ikke det... Som Ole Bendik sier, hva er poenget med å dobbelt vise informasjon? Lokalsider for lokalt, forum/hovedsider for resten, er nå iallefall slik jeg ser behovet for de sidene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...