Anbefalte innlegg

Mange "Hjelp" her, jeg slår gjerne følge!

I dag, når fruen kom ut i bilen etter å ha vært på "Metro Lekeland", lyste visst alle instrumentene. Og jeg får ikke slått dem av heller, har forsøkt å ut pluggen av potmeteret, men det lyser fortsatt. Sjekka alle sikringene, ingen feil. Og ja, lysbryteren står selvsagt på "0".

For ei tid tilbake (noen uker) la jeg også merke til at potmeteret "ramla"! ut, instrumentene lyste på full styrke enda jeg alltid har dem justert ned på laveste styrke. Men det forsvant, og alt virket som normalt etter ei stund.

Noen som har noen gode idéer?

Takker for alle innspill!

: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok no elektrisk.......:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg forsøkt flere ting. Forsøkte å koble til VAG-COM for å sjekke feilkoder, men jeg får ikke engang lest av noe. Drar jeg opp "Options" og "Test" så får jeg opp Status: Questionable og K1: SHORT 12+ som visstnok skal ha et eller annet med ettermonterte radioer. Men jeg har original VW MFD, og har testa VAG-COM uten dette problemet før. Kontaktfeil et eller annet sted? Men hvor... Sett etter så godt jeg kan om jeg ser noe ledningsslitasje noe sted, uten resultat. Helt blank nå, vet ikke hva jeg skal finne på...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.