Hvem kan pleie bilen vår ?!?

Anbefalte innlegg

Hei Godtfolk

 

Etter altfor "dårlig" vask og stell av vår familiebil gjennom de siste årene skjønner jeg at vi må ha hjelp av noen fagkyndige innenfor bilpleie til å shine opp doningen til sitt optimale igjen.

 

Trenger tips om hvem som utfører dette i Tønsberg og Omegn, har ingen betydning om det er privat eller firma, begge skal har kroner uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ben øye er flink, han bor vel på disse kanter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas Skotner er dyktig, hør med han...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet ca. pris de tar for en full shining? Har søkt litt men fant ingenting..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er avhengig av hva du vil ha gjort egentlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Full chining koster vel rundt 4.000,-

 

Da snakker vi motorvask/utvendig vask/rens av lakk/polering/lakkforsegling/innvendig rens/felgrens etc etc.

Hos det riktige firmaet vil jeg påstå at bilen dere NESTEN kommer til å se ut som ny, og de fleste lakkriper blir fjernet (så sant de ikke er for dype)

 

Jeg er sikker på at hvis bilen er slitt nok, så vil 4.000,- øke verdien tilsvarende, så man kan vel nesten kalle det en invistering...

 

Finnes drøssevis av slike firmaer rundt om kring, men det finnes nok også mange useriøse. Jeg ville ikke valgt ut fra pris, men kvalitet. En slik jobb bruker man gjerne over en dag på, såhvis noen sier dem gjør dette på 4 timer for halve prisen så juger dem.

 

Det er en del jobb og shine opp en bil fullstendig, så dette er ikke gjort på 1-2-3.

 

Her er jo ett firma som tilsynelatende ligger i Vestfold:

http://www.bs-bilpleie.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for bra tilbakemeldinger folkens, skal høre rundt på Detailersclub, Skotner og Ben. Skal ha full overhaling av bilen utvendig, og dette er noe jeg ikke har kunnskap til å utføre selv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.