Hjelp med bredde på felg Audi a6

Anbefalte innlegg

Hei er det noen som har erfaring med 9,5X19 fremme på en audi a6 2000 mod?

Det er vel ET35 på denne felgen så vidt jeg vet..

Tenkte å kjøre 235/35R19 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen formening om dette`?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei er det noen som har erfaring med 9,5X19 fremme på en audi a6 2000 mod?

Det er vel ET35 på denne felgen så vidt jeg vet..

Tenkte å kjøre 235/35R19 :)

Bruk søkerfunksjonen og du vil finne at dette ikke akkurat er bolt on fordi det stikker utenfor. Valsing og 225 dekk er nok veien å gå hvis dette skal bli optimalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjelder det forran og bak eller ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hør med ben øye, han har 9,5x20 framme, det går vel bra der. husker ikke hvilket et han har, er det 38?

Jeg har 8,5 framme og 9,5 bak og er veldig fornøyd med det. orker ikke å hele tiden å tenke på subbing.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hør med ben øye, han har 9,5x20 framme, det går vel bra der. husker ikke hvilket et han har, er det 38?

Jeg har 8,5 framme og 9,5 bak og er veldig fornøyd med det. orker ikke å hele tiden å tenke på subbing.

Orginalt understell da og eller ? Jeg hadde ikke noe problem med mine 20" heller, men nå er jo den senket med justerbart så vi får se.. Skal ha bbs Lm replica på den og har egentlig lyst på 9.5 forran også slik at jeg får litt kant av den..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginalt understell da og eller ? Jeg hadde ikke noe problem med mine 20" heller, men nå er jo den senket med justerbart så vi får se.. Skal ha bbs Lm replica på den og har egentlig lyst på 9.5 forran også slik at jeg får litt kant av den..

Nei, han har vel KW på sin, send hn en PM og hør om litt mer info, om det går bra, eller om det er subbing. Han bruker vel også 245/30/20. om det ikke er subbing da, så er det jo plankekjøring med 235 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, han har vel KW på sin, send hn en PM og hør om litt mer info, om det går bra, eller om det er subbing. Han bruker vel også 245/30/20. om det ikke er subbing da, så er det jo plankekjøring med 235 ;)

ja hør med han på PM, tror ikke han snakker om planker med 9,5x20 og 245 foran og gewinder :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.