#1 Skrevet Mars 8, 2010 Ganske spesielt når det skjer mens man kjører! "- Jeg målte ikke, men isen var sikkert en tomme tjukk. Det var rart bilen gikk, hele fronten var jo gjenisa. I Kvalsundtunnelen måtte jeg stoppe og skrape av ruta, jeg så ingenting. " http://www.nordlys.no/nyheter/article5011132.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2010 Deilig! Hipphurra for norsk vinter! Se det positive, skjermer for salt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2010 Ser det en som har vært pr kåt i dag siden det står i "alle" aviser... Her lukter det inndragelse av lappen / gebyrer? Usikret last og kjøring uten riktig lysbruk........ Dette kan vel ikke være noe bedre enn en som sladder litt på en tom parkeringsplass om natta... og mister lappen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2010 har gått X antall biler i Harstad i dag slik, bare ikke såå mye. Politiet bryr seg i alle fall ikke hær om det dær, er helt ekstremt hær i dag. enkelte plasser er det 25-30cm vann på veiene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...