#1 Skrevet Mars 8, 2010 Heisann! Tenkte å oppgradere tenninga litt på AEB motoren jeg bygger, og har ikke mye peiling på dette med tenning. Men sett på 034motorsport at de har 3 wire dis coiler som passer til 1.8T motorene. Disse DIS coilene http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=26&products_id=39 Da trenger jeg 4 av de, en til hver sylinder som erstatter hver orginale coil? Også må jeg ha plugg kabler som passer på coilene, da tenkte jeg på disse om de passer? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GOLF-JETTA-PASSAT-16V-87-93-SPARK-PLUG-WIRE-SET-NEW_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem27af44128cQQitemZ170444198540QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Håper noen kan svare på hvordan dette blir ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2010 Noen som vet noe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2010 Ingen som har noe svar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2010 Coilene er vel en av de siste tingene du trenger å oppgradere. Hvilken effekt sikter du på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2010 Tingen er at toppdekselet mitt er ødelagt på denne motoren, å ønsker å bruke ett som er litt penere. Det nye toppdekselet trenger vanlige plugghetter og ikke COP. Netics turboen jeg har liggende holder til ca 300hk, men planer om sette på større når jeg ser dette fungerer bra så kanskje 4-450hk til slutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2010 Hvilket toppdeksel er det du har da? Og hvorfor ikke bare bruke et toppdeksel fra 1.8NA: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2010 Det er en 16V 1.8 motor deksele er fra etter hva jeg har lest, men ser jo ut som på bilde. Men er det 1.8 20v toppdeksel på bilde? Coilene mine er ikke like med de der, så passer de da? Er AEB coiler og motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2010 AEB coilene passer ikke der nei da de er skrudd fast i toppdeksel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 17, 2010 Det jeg også mente, at det ikke går. Er det så sløsing å faktisk oppgradere coilene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...