#1 Skrevet Mars 8, 2010 Forrige eier av A4en min satte S4-emblem på den. Jeg vil gjerne fjerne det, samt bytte ut quattro-emblemet, som har falmet. Jeg tenkte jeg skulle bruke en stekespade i plast for å jekke løs emblemene, men er usikker på hva jeg skal bruke for å fjerne limrestene. Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2010 Se post #20 i min tråd. Slik fungerer veldig bra: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=175994 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2010 Fiske snøre fungerer supert..så sitrus spray for å fjerne limrester.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2010 Jepp, fiskesnøre funker som bare det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2010 Fiske snøre fungerer supert..så sitrus spray for å fjerne limrester.. Jepp, fiskesnøre funker som bare det. Dere leste post 20 i tråden over ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2010 Nå skrev du faktisk ingenting om hva fiskesnøret er godt for... men jeg går ut ifra at det er noe slikt: Bruk en hårføner eller tilsvarende for å myke opp limet. Lirk snøret inn under den ene enden av emblemet og dra den gjennom til den andre enden slik at emblemet løsner. Fjern eventuelle limrester med sitrusrens og en lofri klut. Jeg trodde sitrusrens skadet lakken, men jeg trodde tydeligvis feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2010 Sitrusrensen fjerner isåfall evt beskyttelse som er på lakken, men den skader den ikke. (Brukt med omhu) Sørg for å polere opp området etterpå, så blir du kvitt eventuelle skille og merker i lakken også. Ellers er fremgangsmåten din helt knall Dag-Erling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2010 Det går fint uten varme og,men det går self. lettere av med varme... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...