#1 Skrevet Mars 8, 2010 Mange som skal på treff i morgen? Jeg er vertfall klar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2010 Jeg er som alltid klar:) Enten i en Golf eller Caddy:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2010 Kommer nok jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2010 Jeg skal offshore imorgen tidlig, så kommer definitivt ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2010 Stuck i svartehavet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2010 Eg kommer ikke, må pakke litt. Reiser til England imorgen tidlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2010 Møter jeg også.. Stiller med den nyskaffa bruksbilen: haha :.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2010 lokallagstreffet 23.mars blir vel "sommerhjul spesial"?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2010 Det hadde vært konge. Om jeg er hjemme da, så kommer jeg forhåpentligvis med RS2en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...