Billige deler hos VW-forhandler?

Anbefalte innlegg

Hei, hørte at akkurat nå så koster blant annet et golf mk3 panser bare 29 dollar i USA.

Bare lurte på om noen har hørt noe om at det er slik i Norge nå? Tviler, men det er jo verdt det å spørre :)

 

Det er ikke noe stort som VW reklamerer for eller noe, det var bare en lokal VW-medarbeider som fortalte det til noen på vwvortex, og mange i forskjellige stater forteller om at de har ringt til forhandleren, og de har sagt at et panser koster 275 dollar, men så ber de om at de faktisk skal oppdatere listene sine og sjekke prisen igjen, og hver gang finner de ut at de faktisk koster 29 dollar.

 

Det samme gjelder feks. dashbord til golf mk3, som nå koster 50 dollar. Og R32 pedaler til golf mk4 koster 19 dollar.

 

Noen som har hørt noe? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lest om det jeg og.. men desverre bare usa ser det ut som :(

 

Regner med det er du som er PettR på vwvortex :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er meg ja :)

 

Ja, tvilte veldig på at det var slik her også, men er jo alltid et håp.

Tenkte kanskje at det var utsalg i hele verden eller noe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte bare jeg skulle si at jeg har nå fått en venn av meg i Canada til å sende meg et helt nytt sett med R32 pedaler, for 110 kr, pluss frakt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vel ikke ornet ett til? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal høre med han ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal høre med han ;)

 

Tror du han kan sende 2? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.