#1 Skrevet Mars 8, 2010 Hei ja! Jeg har en S2 som har det med å begynne med å gå på kun 4cyl når den er varm. Men gjerne ikke før den har gått i 1time+.. Har ikke byttet plugger, og er heller ikke sikker på når forrige eier gjorde det sist. Jeg har bestilt plugger, så bytter dem når de kommer. Jeg leste i en tråd her om lekkasje i toppakning mellom cyl 4 og 5, er dette "worst case" eller vanlig. Ville ikke da problemet vært mer konstant, enn kun tidvis og kun varm motor? Bilen er chippet med ES programvare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2010 Jeg regner med du har 5coilmotor i denne?? da er isåfall 1coil eller plugger ganske sikkert synderen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2010 Det er ABY motor ja! Men om coilene går, er de ikke helt døde med en gang? Er jo å håpe på de da. billigere enn å sprette motoren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2010 Ofte så lever coiler lenger, bare at de ikke orker å gi så sterk gnist Du kan teste dette ved å se hvor langt gnisten hopper... bare husk at om veien til gods er lenger enn til handa di så kan du få deg karamell... prøvd og erfart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2010 Ofte så lever coiler lenger, bare at de ikke orker å gi så sterk gnist Du kan teste dette ved å se hvor langt gnisten hopper... bare husk at om veien til gods er lenger enn til handa di så kan du få deg karamell... prøvd og erfart Ok, da vet jeg det. For høre om noen kjente har noe på lur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2010 Nye high output coiler er montert, og bilen fungerer bra igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...