Anbefalte innlegg

Hei har fårstått det sånt at mangen kjører med 9x16 toms felg på golf2. men hvilket inpress kjører de med da? for at det skall bli pent

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET15 er mye brukt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller ET25 om man ikke skal kjøre med justerbart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, så da burde et 20 gå bra, å så bruke 5mm spacer vist det ikke går langt nokk ut:P skall ha justerbart ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor store dekk anbefaler dere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

195/45 eller 195/40 hvis du liker skikkelig strekk, 205/40 hvis du liker mer moderat strekk, eller 215/40 eller 215/35 hvis du skal ha minst mulig strekk, men samtidig mulighet for å få senket noe uten at dekkdimensjonen forhindrer det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring med 9x16 med G60 breddere. ET15 foran, ET10 bak. 215/35 dekk hadde jeg, funket ypperlig med 90-100mm senk. Subbet ingenting. Da hadde jeg valset foran og bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei har fårstått det sånt at mangen kjører med 9x16 toms felg på golf2. men hvilket inpress kjører de med da? for at det skall bli pent

Ville valgt 25 eller 20 offset, 15 og lavere er vel forbeholdt G60-bredere og de ville jeg ikke satt på hvis jeg bygde en Golf 2 nå. 215/40 eller 215/35 ville jeg valgt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville valgt 25 eller 20 offset, 15 og lavere er vel forbeholdt G60-bredere og de ville jeg ikke satt på hvis jeg bygde en Golf 2 nå. 215/40 eller 215/35 ville jeg valgt.

Tror jeg går for 9x16 et 20 lenso bsx black på svarte bil:D

med 205/40 eller 215/35

imagine.aspx?i=LEBSXBlack.jpg&h=400

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.