#1 Skrevet Januar 28, 2005 Har noen spørsmål angående Audi V8 baklykter til min Audi 80cc. Har funnet ett sett billige Audi V8 baklys, men veit ikke helt med kvaliteten på settet. Leverandøren heter Custom-Auto-Craft og lever alt slags lykter til Gamle Audier. Link:trykk på meg Er det noen som har noe tips til hva jeg skal lime og samtidig tette skjøten på Audi V8 baklyktene da jeg må sage de i 2 for å få de på Finnes det noen andre sider som leverer slike lykter untatt NBS da de er litt stive i prisen Har søkt litt rundt og lagt merke til at det er flere som har gjort dette her på forumet, men hva brukte dere til å lime det sammen med? epoxy, silicone? Beklager for alle spørsmålene. Henrik Haugen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2005 Mine er limt og skrudd med metallplate på baksida av "skiltdelen" og den smale stripa på toppen..Den er spesielt skjør, det er lett å få sprekk i kantene(veldig mange har det), så vær forsiktig!! Ta en telefon til en plastsveiser, han har sikkert tips.. Jeg skrur ikke selv, og fikk en plastsveiser til å ta hele jobben..Ble strøkent!! Lykke til! -Anders- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2005 Mange trådar om dette på forumet. Søk feks "V8". Bra nokon har kome opp med eit alternativ til originale baklys. Kjem og ein kort versjon til typ81. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2005 Mange trådar om dette på forumet. Søk feks "V8". Bra nokon har kome opp med eit alternativ til originale baklys. Kjem og ein kort versjon til typ81. Søkte litt rundt i går før jeg la ut posten da jeg ikke vil dobbelposte ting. fant ikke noe forklaring på hva de limte lyktene med. Hvem forhandler denne forkortede versionen? Han på Custom-Auto-Craft har enda ikke laget noe i følge siden. Anders Reinholt: Takker for tipset. Henrik Haugen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2005 Har kjøpt V8-baklykter av Custom Auto Craft før. Kan anbefales. Lyktene er laget i Kina og kvaliteten virket ikke som den var noe dårligere enn original Hella. I tillegg var han ryddig og rask å handle med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2005 Har kjøpt V8-baklykter av Custom Auto Craft før. Kan anbefales. Lyktene er laget i Kina og kvaliteten virket ikke som den var noe dårligere enn original Hella. I tillegg var han ryddig og rask å handle med.. Ok. det hørtes bra ut. hvor mye kom alt sammen på ink frakt osv ferdig i Norge, husker du det? Anders Reinholt: Du har ikke mulighet til å få knipset noen bilder av lysene sånn de ble seendes ut? offtopic. Har lagt merke til at VACN Audi 80GTE`n har forfallt litt i det siste, står i en gate rett ved jobben min i Oslo. ser ut til at selve refleksplaten har delt seg og han har også knust det ene yterste baklyset Takker for svar. Henrik Haugen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2005 Lyktene er laget i Kina og kvaliteten virket ikke som den var noe dårligere enn original Hella. I tillegg var han ryddig og rask å handle med.. Det er samme produsenten som leverer originalt til de Kinesiske modellene av Type 44, som faktisk er i produksjon i dag (noe modifisert nå, men likevel...). Derfor er de under Audi's kvalitetskontroll selv om de er laget i Kina. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2005 Gå inn på http://www.audiforum.tk . Der ligger det masse bilder;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 31, 2005 Ok. det hørtes bra ut. hvor mye kom alt sammen på ink frakt osv ferdig i Norge, husker du det? Anders Reinholt: Du har ikke mulighet til å få knipset noen bilder av lysene sånn de ble seendes ut? offtopic. Har lagt merke til at VACN Audi 80GTE`n har forfallt litt i det siste, står i en gate rett ved jobben min i Oslo. ser ut til at selve refleksplaten har delt seg og han har også knust det ene yterste baklyset Takker for svar. Henrik Haugen Har bestilt to satt av CAC idag, kom på litt over 200,-E men må vel momses. PS! Hullet til bagasjelokk er ikkje på modellen til CAC. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 31, 2005 Takker så mye for svar fra dere alle. Skal se hva som skjer med økonomien min denne måneden her nå og se om det snart blir utbetalt akkord for alle mine timer fra i sommer og frem til i dag Kjell Tonning: Du har ikke muligheten til å slenge ut en post om prisen ink frakt osv i denne posten her når du har fått dem? Takker for hjelpen Henrik Haugen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 1, 2005 Takker så mye for svar fra dere alle. Skal se hva som skjer med økonomien min denne måneden her nå og se om det snart blir utbetalt akkord for alle mine timer fra i sommer og frem til i dag Kjell Tonning: Du har ikke muligheten til å slenge ut en post om prisen ink frakt osv i denne posten her når du har fått dem? Takker for hjelpen Henrik Haugen STÅR JO PRIS PÅ NETTSIDA TIL CAC 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 2, 2005 STÅR JO PRIS PÅ NETTSIDA TIL CAC Det er jeg fullt klar over, men den inkluderer vel ikke porto, moms osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 4, 2005 Det er jeg fullt klar over, men den inkluderer vel ikke porto, moms osv? Frakt er vel eit par hunder, moms er 24% 25% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 4, 2005 Frakt er vel eit par hunder, moms er 24% 25 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 2, 2007 Bumper denne.. Skal ha baklys på min 90 typ85 Er det det samme hvem av de 3 lysa jeg velger? Ser at den ene har nøkkelhull til høyre for midten.. Hvem passer på min 90 med minst mulig modifikasjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...