#1 Skrevet Januar 28, 2005 Noen som har dette sprutet på en 1,8 16v motor? Noen som har en map til 16v Turbomotor? Skal i gang med montering av dette, men er lit usikker på noen ting: Skal lufttemp-måleren stå før, eller etter spjellet? Er det lurt å bruke lambdasonde? Kan jeg bruke orginal fordeler? (KR-motor) Legger ved et par Bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2005 har du modda måleren selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2005 har du modda måleren selv? Ja. greit å ha den der syns jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2005 Noen som har dette sprutet på en 1,8 16v motor? Noen som har en map til 16v Turbomotor? Skal i gang med montering av dette, men er lit usikker på noen ting: Skal lufttemp-måleren stå før, eller etter spjellet? Er det lurt å bruke lambdasonde? Kan jeg bruke orginal fordeler? (KR-motor) Det er egentlig et fett, jeg satt den i røret før spjell fordi det var enklest Haltechen tar ikke hensyn til lamda verdier, men du kan lese av mV når du er Online Jepp, så lenge det er en hallgiver i den, (3poler + signal - ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2005 Det er egentlig et fett, jeg satt den i røret før spjell fordi det var enklest Haltechen tar ikke hensyn til lamda verdier, men du kan lese av mV når du er Online Jepp, så lenge det er en hallgiver i den, (3poler + signal - ) Takker for klare svar! Har det rimelig klart for meg nå. Noen som har en map? kan gjerne betale for en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2005 Jeg har noen, men det er slike som vi prøvde oss frem på, bilen var fult kjørbar, men milvis i fra optmalt... Skal se om jeg får lånt meg bærbar den uka her, så jeg får hentet det ut fra Haltechen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2005 Jeg har noen, men det er slike som vi prøvde oss frem på,bilen var fult kjørbar, men milvis i fra optmalt... Skal se om jeg får lånt meg bærbar den uka her, så jeg får hentet det ut fra Haltechen.... Hadde vært knallbra! Bare Den går, så skal jeg vel få skikk på den etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 29, 2005 Snder deg en PM jeg Per når jeg har fått ordnet det ps: bilen gikk helt greit altså, kanskje litt for mye bensin og litt slapp tenning, men det er vell bedre å være på den sikre siden i startfasen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2005 Snder deg en PM jeg Per når jeg har fått ordnet det ps: bilen gikk helt greit altså, kanskje litt for mye bensin og litt slapp tenning, men det er vell bedre å være på den sikre siden i startfasen Høres utrolig bra ut! Akkurat hva jeg er ute etter. Greit å kunne kjøre inn motoren litt, før mappingen... Vet du forresten om det er mulig å kjøre E6X software på E6Ken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...