Enkel måte å bytte pærer på golf 4?

Anbefalte innlegg

hei!

Noen som har en enkel metode å bytte pærer i hovedlyktene på golf 4? er jo så h****** trangt der!

kjedelig å nesten måtte ta av fangern bare for å bytte noen pærer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enten må du ha j....... små hender elelr så må du krype til korset å ta av fangeren og ut med lykta (tar 10 minutter).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen sitter fangern festet på 4'er? annet enn i hjulbuene? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger vell ikke av med fanger for og skifte noen lyspærer på golf 4, personlig så har jeg alldrig trengt det. Er jo litt trangt, men liker ikke vi mannfolk det litt trangt da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen sitter fangern festet på 4'er? annet enn i hjulbuene? :P

Sitter med 4 torx i skjermbuene, 5 torx bak grillen så grillen må av også en torx bak høyre og venstre luftegitter nede i fangeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må da være lettere å løsne batteriet, er ihvertfall det jeg har gjort med stor suksess.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skifta park lys og nærlys pærer på pappa sin 02mod 1,6 16v stasjonsvogn her om dagen

og det gikk fint uten noen form for demontering litt trangt men gikk fint,

hjalp meg mye med et lite speil og lommelykt slik at jeg så hvordan pæra var festa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener å innbille meg at jeg har ganske grove hender, men jeg har da aldri gjort noe annet enn å løsne batteriet på min 4er for å skifte alle pærene. litt knot er det men å begynne å demontere fanger og lykt er da litt drastisk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noe valg på min Polo. Ja høyre side klarer man om man tar ut batt. Men venstre side er ikke mulig. Så der MÅ man av med fanger og ut med lykt for å bytte. Helt utrolig at det er mulig å lage det så idiotisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener å innbille meg at jeg har ganske grove hender, men jeg har da aldri gjort noe annet enn å løsne batteriet på min 4er for å skifte alle pærene. litt knot er det men å begynne å demontere fanger og lykt er da litt drastisk?

fikk det til selv også, men skal bytte pære på xenon nå, og da er det litt mer klundring :P men skal nok få det til ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk det til selv også, men skal bytte pære på xenon nå, og da er det litt mer klundring :P men skal nok få det til ;)

ta av fangeren du! ;) er så fort gjort å så får du gjemt balastene mye bedre åsså ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter av med fangeren og ut med lykta, da er man sikker på at man får pæra på rett plass også.

Tom Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.