#1 Skrevet Mars 9, 2010 (endret) Jeg oppdaga i går at radiatorvifta går uansett temp. Når jeg drar av kontakten som er på tempføleren på radiatoren så stopper vifta. Tempføleren er 2polet, og regner mer at den er gåen??? Har en 3polet liggende fra s4, kan jeg bruke den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2010 Jeg oppdaga i går at radiatorvifta går uansett temp. Når jeg drar av kontakten som er på tempføleren på radiatoren så stopper vifta. Tempføleren er 2polet, og regner mer at den er gåen??? Har en 3polet liggende fra s4, kan jeg bruke den? ac på bilen? vifta pleier å gå hvis ac-en står på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2010 Nei, ikke AC. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2010 Bytta tempgiver på radiator, og nå fungerer vifta. Giver fra biltema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...