Senterkopper til ASA-felger / Hva heter felgene?

Anbefalte innlegg

Hei

Har kjøpt et sett ASA-felger (19") fra en kar på forumet her.. Fikk ikke med senterkoppene, og tenkte det var smal sak å oppdrive et sett selv. Men var hos Sharif i dag for å hive på dekk, og denne modellen er utgått, og de hadde derfor ikke senterkopper til disse felgene.. Hva gjør jeg? Er det noen andre leverandører i norge eller utlandet som kan levere dette?

 

Forresten noen som vet hva felgene heter?

021242897839.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse felgene heter vel ASA AR1 tror jeg, fine felger forresten.....:)

Prøv denne linken, de har ihvertfall felgene. Kanskje de ordner deksler også: http://wheelsworldwide.co.uk/

Hvis ikke kan du jo søke på ebay, der finner du alltids noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Takk for svar. Ja fant ut nå at felgene kalles ASA AR1, men står AR19 inni felgen, men det får jeg ingen treff på google på, så er vel AR1 de går som. Men AR1 finnes i mange versjoner dessverre, men er det typisk at senterkoppene er lik på de forskjellige modellene?

 

Kan ikke skjønne at Sharif ikke skulle ha noen senterkopper inne som skulle passe..!?

 

Har søkt gjennom hele ebay nå, og driver å sender eposter til div. storselgere der.. Gud for et styr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..Har forresten sendt epost til de du lenker til her, og de selger ikke kun senterkopper :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka med Martins, (holder vel til i Ski), og de mente det var ikke mulig å sette på universale senterkopper.. Syns dette er rart, er jo ikke verdens mest kompliserte anordning dette??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi prøver igjen med en annen link :)

http://stores.shop.ebay.de/m-tec-Bremen__W0QQ_armrsZ1

Tusen takk for hjelpa altså :) Har sendt epost til dem og, men ikke fått svar enda.. Er jo tonnevis med denne felgen på ebay.de, så må jo være NOEN som vil selge senterkoppene.. Vil da tro det er vanlig å ha noen ekstra senterkopper når man er forhandler, da disse kan falle av og slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller får du lage custom senterkopper,vet det er noen her inne som gjør det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kanskje denne siste butikken har hva jeg ser etter :) Spent på svar :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til da.....fordelen med og lete på nett er at man ofte finner mange bra sider....selv om dette kan være surt for kontoen : smil : (egenerfaring..he he)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kjenner til den ja..

 

Forresten, har funnet noen senterkopper, hvor målene er oppgitt i ytre diameter, og indre diameter.. Har målt ytre, den er 70mm, men den indre aner jeg ikke hvor skal måles.. Blir det på innsiden av den blå senterringen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet jeg ikke sikkert men er ikke ytre diameter dimensjonen på den lille falsen, og indre diameter målet på senterhullet? Jeg vet ikke, men bare et forslag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner vel ut av det i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo vært konge om f.eks disse passer, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal finne ut om de passer eller ikke.. 70mm-målet er rett, men det andre målet på 55mm klarer jeg ikke helt å finne ut..

 

Men må da være mulig å feste disse til felgen på ett eller annet vis uansett? Så lenge de passer i overkant..?

 

http://cgi.ebay.de/Nabendeckel-Nabenabdeckung-Audi-70mm_W0QQitemZ270540719191QQcmdZViewItemQQptZRad_Reifenzubeh%C3%B6r?hash=item3efd7bc457

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse der klarer du og tilpasse uansett, kanskje de mener at de "klemmene" kan klemmes ned til ca 55mm?

Men at du får dem på plass tviler jeg ikke på.....evt bruke tech7?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, ja i teorien bør jo det fungere utmerket.. Er det noe i veien for å "lime" noe slikt fast? Trenger jo aldri å ta av senterkoppene, og dette er jo billige felger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DER var senterkopper på plass.. Det var IKKE enkelt! Fant en tuning-sjappe i tyskland som var MEGET behjelpelig, JEMA Tuning kaller de seg. De bestilte opp fra en annen leverandør, og solgte dem til meg. Total pris ble vel rundt 400,- så det var ikke så galt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.