#1 Skrevet Mars 9, 2010 jeg lurer på om det finnes en facelift til min a4 b6, med det mener jeg kun hoved lykter, ser det går en del litt nyere modeller enn min, med den rette diode stripen, passer de hovedlyktene min bil??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2010 ????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2010 De originale lyktene ifra b7 og b8 modellene passer nok ikke din bil, men derimot så finnes det å få kjøpt "devil eyes" lykter. De har dioder i nedre kant. Synes personlig at de uroginale lyktene ikke passer inn på et ellers så fint karosseri. Men det er smaksak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2010 det var synd! syntes ikke dessa devil eyes lykta er noe fine, dårlig kopi. ser billig ut! skulle jeg hatt diode i fronten skulle det vært orginalt fra audi! så da legger jeg den på hylla! men takk for svar! xenon er i værtfall neste steg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...