#1 Skrevet Mars 9, 2010 Er det noen som har gode forslag til felger??? Felgene skal sitte på en ABT B300 (1991 Audi 80 Quattro) Ønsker meg kantfelger i 17" som går på uten valsing av skjermer. Boltsirkel for de som ikke vet det er 4 X 108 Forslagskassen er herved åpnet....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2010 MTM har jo ganske fete felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2010 Hvilken modell tenkte du på da? For på MTM sine sider har de ikke felger i 17 tom 4X108 boltsirkel.... Heller ikke kantfelger....men de har fete felger, er helt enig i det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2010 Er det noen som har gode forslag til felger???Felgene skal sitte på en ABT B300 (1991 Audi 80 Quattro) Ønsker meg kantfelger i 17" som går på uten valsing av skjermer. Boltsirkel for de som ikke vet det er 4 X 108 Forslagskassen er herved åpnet....... 4x108 begrenser utvalget godt, men se på disse http://www.kerscher-tuning.de/raeder/ Futura mener jeg du får i 7,5 og 8,5x17 med 4x108 i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2010 Takk for godt forslag, de der kan nok gjøre seg bra ja. Ligner litt på Brock B1? Du har skjønt hvilken felgtype jeg ser etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2010 Mega Copera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2010 Mega Copera Nei ikke disse, er for lite kant. Da bruker jeg heller Compomotive felgene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...