Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget at det står et webasto merke inne i motorrommet på min A8.

Er det slik at den har webasto orginalt som jeg kan koble på fjernstyring?

Jeg har merket at bilen blir overraskende fort varm til å være diesel, men blir ikke allverdens varmt pga gåen termostat (?)

Kan dette ha noen innvirkning?

Setter pris på alle innspill.

Det gjelder 1998 mod A8.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har du nok montert webasto ja. er vel bare en hjelpevarmer nå, men skal ikke være noe problem å koble til ett tids ur eller fjernstyring om du vil ;) bare å fare innom en webasto forhandler ;)

Edit: på den ene A6 står webastoen under ekspansjonstanken, se der om der finner den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva vil noe slikt koste?

Og om det er så enkelt å koble ur på den, hvorfor er det ikke levert som standard?

Det er jo en fantastisk praktisk ting og tross alt ville jeg tro at en som kjøper en ny A8 har høye krav til slikt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke en meny til Webastoen i kjørekomputeren? var det i A8'n min. knappene var i den lille luken atmed håndbrekket...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme som til navigasjonen?

Jeg trodde jeg hadde pløyd igjennom alt men jeg får se etter igjen..

Alt er jo på tysk så..:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes ikke noe i menyene jeg kan finne..

Kjørecomputeren er forsåvidt ikke veldig avansert..

Noen andre tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ikkje finner den i menyen er det nok kun ein hjelpe varmer som starter når det er kaldt for å få temp opp fort på motor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva vil noe slikt koste?

jeg ringte å hørte på min i går hos klimabil i oslo og de skulle ha 14000 kroner for å ettermonterer det resterende jeg trengte til min. (har tillegsvarmer orginalt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ringte å hørte på min i går hos klimabil i oslo og de skulle ha 14000 kroner for å ettermonterer det resterende jeg trengte til min. (har tillegsvarmer orginalt)

hørtes dyrt ut. søk på ebay og monter selv:) skal jeg gjøre med min eberspacher:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm 14000kr er egnetlig litt mer enn jeg ville spandere på dette ja..heh..

Har vært i kontakt med et verksted for å få pris så får vel en pris når bilen skal inn til uka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes dyrt ut. søk på ebay og monter selv:) skal jeg gjøre med min eberspacher:)

akkurat det samme jeg tenkte på. så at kittet til min ligger på rundt 400 euro på ebay og monteringen burde jeg klare selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.