#1 Skrevet Mars 9, 2010 Hei sann. Var å fikk tatt diagnose sjekk på min Audi A4 1,8T idag. Den er chiptrimmet, og montert større turbo. På diagnose sjekken fant de feil i gasspjelet, dette fikk de fikset via den/det hiddenen/ programmet de brukte. Kan dette ha virket inn på chip, eller lignende i min bil?? Eller har ikke dette noe med det å gjøre? Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2010 De har garantert grunninstillt gasspjeldet bare. Noe som ikke har annen enn positiv virkning på effekt, og gjør ingenting med sw i chippen din:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2010 Grunninstilt ja, det var det han sa han gjorde.. Så det har ikke noe med chippen å gjøre i det hele tatt? Og jeg har heller ikke fått dårligere ytelse. Det er jo bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2010 Har null innvirkning på på chippinga di;) 100% sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2010 oki, takk skal dere ha =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2010 Hvis denne gasspjel feilen kommer flere ganger, kan det tyde på at gasspjelet bør byttes? En kompis sliter nemlig med dette på sin bil. Han har nullstilt det flere ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...