Hjelp! Låne bort 5x112 195/65-15 dekk og felg?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har dette liggende?

Fikk godkjent senkesettet med mine 18/225/40 Et 35 :-( var ikke innenfor på inpress og camber : bråk :

 

Men han sa visst jeg fikk satt på dekk og felg med original dimensjon og viste den på nytt ville det visst gå bra..

 

Så er det noen som kan hjelpe meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom hit skal du få låne sommerdekkene mine! :D *Upcoming winter tires*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm, har 205/50 på 15'' felg... men de er 8 toms brede og lavere ET enn A4 så er vel like langt da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm sommer dekk.. Ja det kan jo funke det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har det liggende her. Passat felger. Bare å komme å låne ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å pirke litt stian, er vel 195/65-15 du trenger? Går det ikke med 16" felg der oppe altså?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har det liggende her. Passat felger. Bare å komme å låne ;)

 

kjempeflott! er det 55 eller 65 i profil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å pirke litt stian, er vel 195/65-15 du trenger? Går det ikke med 16" felg der oppe altså?

 

åå er det 65 :-p oki. jeg nevnte det 16", men siden TUV papirene er dokumentert med 15" sikerer jeg meg me det :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åå er det 65 :-p oki. jeg nevnte det 16", men siden TUV papirene er dokumentert med 15" sikerer jeg meg me det :-)

 

Okei, best å være på den sikre siden:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. Jeg har 15" iallefall :) 195/55

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne, er det noen som har 15/195/65 5x112 ET 45 å låne bort for en veldi kort periode?

Min plan B blir å låne Anders sine om det fortsatt er mulig :-) Men hadde vært forbanna typisk på om de klaget på at de 55 i profil og ikke 65.. Vet jo aldri med de..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner at du vil være på den sikre siden, men.. Var det ikke innpress han nevnte?

Står alt du trenger å vite om regler for bytte av hjul i kjøretøyforskriften, inkl. sporvidde-endring, rulleomkrets osv. Oppfyller du desse kravene, har det ingenting å bety om hjulene er originale eller ikke, juridisk sett.

Camber blir værre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg har noen i denne dimmen, men er dårlig mønster i de...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trudde jeg hadde men hva 205/60.15 kan de brukes ??? så er d bare å låne de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De nevnte noe med camber at den var på grensa, det kunne ikke stilles mer med de hjula jeg har på nå. Så jeg spurte om jeg trengte en ny hjulstilling? Nei det skulle ikke være nødvendig sa han.. men jeg ble ikke helt overbevist ass. men vil helst spare de pengene om jeg kan.. Men hva tror dere er mest safe? 195/55/15? eller 205/60/15 ? Er ikke akutelt å kjøpe noe her for å bruke en gang :-p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan få låne mine vinter hjul. Det er 225/45R17 med ET35 Samme felgene som jeg fikk godkjent i vognkortet mitt i forrige uke..... Så det skal ikke være problem. Har papirene på dem også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tingen er at i tuv papirene til senkesettet, er at senkesettet er tuv godkjent med original dimensjon. Men jeg tror jeg har løst problemet med at Bergen bildekk skal hjelpe meg, de hadde ikke den dimmen inne, men han ringte en bekjent som hadde en venn som har den dimmen, som skal kjøpe nye dekk og felg rett etter påske. så da kunnne jeg låne de gamle dekka 1 dag. Kjekt å være kunde der de vil hjelpe deg med alt mulig, så setter jeg på sommer dekka når jeg har godkjent den, for de har jeg jo på dekk hotell der :-)

 

Men takk for at du tilbyr :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde dem ikke 195/65R15 inne på lager ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dekk jo, men ikke dekk på felg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen stålfelger til caddyen liggende i garasjen med litt slitte sommerdekk. Men tror ikke dekkene er så gale at man ikke kan vise dem fram. Kan gå å sjekke hvilke dim det er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 6x15 et 47 195/65/15 med greit spor på sommerdekk. Bare å komme å låne...Gi en lyd per pm om du er interessert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.