Anbefalte innlegg

Heisann har kjøpt nye slanger til veivhusventilasjon. Det er en audi a4 b5 1.6l ahl. Hvor kan jeg lokalisere de? noen som eventuelt har bilder ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei det leker olje som faen av bilen. de spruter. Ser ut som det kommer der hvor filteret er festet. altså ikke der filteret er skrudd fast, men mot motoren i den delen filteret er skrudd fast i. dette kom i wn kuldeperiode ?? Hva skal jeg gjøre ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC00256.jpg

Denne du tenker på ? det er den som sitter på 1,8 t motoren ivertfall.

veivhusventilasjonen sitter jo som delen heter, mot veiv eller blokka om du vil.

På min sitter den under innsugsmanifolden ved sidna oljefilteret =) Den sitter med en klips.

Pass på når du demonterer at ingen ting detter ned i veivhuset, da må du iverstefall ut med bunnpanne å få ut delene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser et klips nedi der, men ser ikke noe slange.. er akkurat som om jeg bare ser toppen av no gummi greier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.