eksos sjekk ved eu-kontroll

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilke verdier de ser på for å godkjenne bilen ved eksos måling på en eu-kontroll, og hvilke verdier disse skal ha på en Passat 2002 mod 1,8t?

Og må man innom samme plass der man tok eu-kontrollen for etter kontroll eller kan man dra til et annet verksted?

Tok eu-kontrollen på bilxtra, men skulle nok ha gjort det på et vw-audi verksted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Co2 står oppgitt som 202 på min bil der, har fått tatt en sjekk for å se om det ble noe bedre etter jeg bytta en vakumslange som gikk til egr-ventilen, men fikk bare co2 ut som prosent (%).

Så sier meg egentlig ikke mye, men får bare vente til 18 mars da jeg skal inn på vw-audi verksted for å få sjekket om det er noe feil eller om at alt er slik det skal.

Får bare håpe det ikke er noe som tar lang tid å få fikset hvis det er noe feil, må få bilen eu-godkjent innen utgangen av mars.

De har det vist travelt hos vw-audi verkstedet her i byen for tiden :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.