#1 Skrevet Mars 10, 2010 (endret) Noen som vet hvilke verdier de ser på for å godkjenne bilen ved eksos måling på en eu-kontroll, og hvilke verdier disse skal ha på en Passat 2002 mod 1,8t? Og må man innom samme plass der man tok eu-kontrollen for etter kontroll eller kan man dra til et annet verksted? Tok eu-kontrollen på bilxtra, men skulle nok ha gjort det på et vw-audi verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=104013 Etterkontroll kan du ta på annet godkjennt verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2010 Co2 står oppgitt som 202 på min bil der, har fått tatt en sjekk for å se om det ble noe bedre etter jeg bytta en vakumslange som gikk til egr-ventilen, men fikk bare co2 ut som prosent (%). Så sier meg egentlig ikke mye, men får bare vente til 18 mars da jeg skal inn på vw-audi verksted for å få sjekket om det er noe feil eller om at alt er slik det skal. Får bare håpe det ikke er noe som tar lang tid å få fikset hvis det er noe feil, må få bilen eu-godkjent innen utgangen av mars. De har det vist travelt hos vw-audi verkstedet her i byen for tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...