#1 Skrevet Mars 10, 2010 er det noen som har erfaring ang v8 diff, eg vurderer å montere det i min s2,og lurer da på noen har gjordt dette. evt hvor mye hk kan den tåle? skal bruke dette til banekjøring,,,, ørjan,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2010 Vil denne passe da? Siden den er mye lenger enn s2 coupe sin. Den er vel fra de "store" karosseriet. Kommer vel ann på om understellet skal ombygges eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2010 skal kun bruke innmaten, torsen spera, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2010 Det er en på ebay.de som selger Torsen differ til å putte inn i S2/RS2 diff. hus. Vet ikke om denne er custom eller om det rett og slett er en v8 diff. Skal se om jeg finner den igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2010 Sånn jeg har forstått det, så funker det dårlig med mye rivstarter og mye effekt på denne diffen, noe å tenke på jaffal. 500-550 skrives det at smertegrensen ligger på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2010 Sånn jeg har forstått det, så funker det dårlig med mye rivstarter og mye effekt på denne diffen, noe å tenke på jaffal. 500-550 skrives det at smertegrensen ligger på. eg var littt luren på det ja, så det er kansje ikkje noe til mit bruk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...