Smal sak å montere dobbel eksos? Audi A6 1.9 tdi

Anbefalte innlegg

Halla

Er det mulig å ettermontere dobbelt eksosanlegg på min Audi A6 2000 mod? Dvs. slik at jeg får en stuss ut på hver side? Slik som 2,5-litern har..

Har i dag bare to stygge stusser på førersiden som ikke stikker frem..

Og finnes det en form for list som passer bak på fangeren med ryggesensorer som kan passe med en stuss på hver side? Har ikke sett med ryggesensorer.. Har ryggesensorer originalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg husker fra min, blir det i så fall jalla-løsningen, med kun èn lyddemper med to uttak, hvorav det på høyre side blir mye lengre enn det på venstre.

Dette pga. utformingen på dieseltanken.

Merk: dette er hva jeg husker, så kan meget mulig være feil, men jeg hadde også lyst på slik løsning den gangen, og fant vel ut at skulle jeg ha to rør, skulle jeg også ha to dempere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men selv om man går for denne jallaløsningen, så vil det vel se helt greit ut? Altså, man ser jo skjelden under bilen :P Så lenge det kommer eksos ut av begge, så spiller det liten rolle for meg..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.