Anbefalte innlegg

Noen som har noe arfaring med Toyo T1R?, lurer på dette pga at fattern skal ha nye sommerdekk, og han får gode priser på toyo dekk.

 

Mvh Bjørn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallgode dekk. Lite støy, godt grep og fint på vått føre. En av de beste dekkene jeg har kjørt på. Absolutt å anbefale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også god erfaring med disse. Kan trygt anbefale de. Hatt 215/40-16 av disse dekkene på alle mine 9x16 felger. Begynner å bli noen etter hvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ulempen er at de slites litt fort er min mening.... men knall dekk prisen tatt i betraktning

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekk av litt mer kvalitet har jo en tendens til å slites fortere grunnet den mykere gummiblandingen. Sånt må man nesten regne med når man kjøper kvalitetsdekk. Vil man ha slitesterke dekk, så kjøp Nankang eller andre billigmerker: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toyo funker det! Men har fått tilbakemeldinger ofte på ikke så veldig gode våt egenskaper og at det slites fort! Men så er jo dekk til for å brukes opp!!

 

Hvilken dimensjon er det du skal ha da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget fornøyd med disse dekkene selv, mye dekk for pengene.

Hadde de i 235/35-19 og kjøper dem gjerne igjen neste gang jeg skal bytte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ha 225.40.18 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte konsekvent på de dekkene på 16V golfen min, knallgode dekk, men som det nevnes her så blir de fort slitt, omtrent på samme tid som continental. Men absolutt gode dekk, så dersom prisen er rett så er det iallefall ikke noe å stusse på':)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toyo funker det! Men har fått tilbakemeldinger ofte på ikke så veldig gode våt egenskaper og at det slites fort! Men så er jo dekk til for å brukes opp!!

 

Hvilken dimensjon er det du skal ha da ?

 

Er det noe jeg ALDRI har hørt, så er det at dette dekket ikke har gode egenskaper på vått føre. Dette dekket uten tvil det beste dekket jeg har kjørt på vått føre!

Og jeg har kjørt det meste av de dekkene vi fører!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt Proxes på flere av mine biler, og var veldig fornøyde med dem. De ruller stilt, og var veldig gode på våt vei.

Eneste ulempen er at de slites fort, men myk gummi slites ofte fort :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.