#1 Skrevet Mars 11, 2010 Så er snart sommeren her (i wish..), må bestille meg nye felger. Men hvilke dekk skal jeg ha på dem? Dekk-kjellern prøver å prakke på meg noen Lassa-dekk som jeg ikke aner noe om, men de fører også Bridgestone og Firestone.. Han virket ikke spesielt keen på å selge meg noe uten gummi rundt heller. Jeg tenkte i utgangspunktet på Vredestein Sessanta jeg da, men om man må ha noe av de tre merkene, hva burde jeg valgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2010 Hadde heller valgt Vredestein, men så var det jo ikke ett alternativ der da:) Hvilken priser har du fått på de typene der da? Hadde vel valgt Bridgestone av de tre kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2010 Det var snakk om +1000 for de derre Lassa-dekkene, ca +2000 for Bridgestone sine ettellerannet, fikk dog inntrykk av at han ville prakke på meg Firestone-dekkene helst. De var av typen SZ90, de har fått ganske gode anmeldelser og er ganske dyre da.. men jeg hadde liksom bestemt meg for Sessanta på forhånd. Felgene er Zito WP762, han skulle ha 9000 for dem med drittdekk, da altså 11000 for noe dugelig, i 18". Men pruting skal jeg se om jeg får til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2010 Lønningen ble mindre enn jeg forventet i går, så da ble det shariffelger og sessanta-dekk heller.. ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...