#1 Skrevet Mars 11, 2010 Som sagt i tittelen min 2003 mod golf gti går i nød program en gang i mellom.. Bilen er chippet med bsr chip steg 3 med 3" eksos fra turbo og bakover, oppgradert innsugsrør, forge 007 resirk og luftfilter kit.. Turboen er en k03-s og lader 1.2bar. Det sitter en N75f magnetventil i bilen nå vil det hjelpe tro hvis jeg bytter til N75h? Har tatt vag com test og finner ikke feil i systemet.. Har hørt at de orginald magnetventilene ikke er så glade i chipping og trimming er dette en myte eller fakta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2010 Ingen som har noen ide om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2010 Litt oppdatering her: Har byttet N75 ventil til H ventil.. Har også byttet et oljeutluftningsrør som var ryki tvers av.. MEN fortsatt under kjøring innimellom slår det seg over i nød program... (0.3bar grunntrykk) Det skjer som oftest når bilen er kald.. (på pen kjøring) Noen som har vært borti dette? lest over MYE av lignende tråder her på forumet men virker ikke helt som det samme problemet jeg har. Skal snart trimme bilen så vil komme til bunns i detta her hehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2010 Hvis det er mye olje i det luftfilterkitet ditt, har disse en tendens til å ødlegge LMM som igjen fører til nødmodus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2010 Hvis det er mye olje i det luftfilterkitet ditt, har disse en tendens til å ødlegge LMM som igjen fører til nødmodus. Ja ok, men jeg skulle ha skrivi over at dette har vært siden før jeg bytta til åpent filter, dessverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...