Anbefalte innlegg

Heisann:)

 

Trenger råd, angående erfaringer med følgende: Skal kjøpe meg nye sommerfelger, var tenkt å gå for 8,5x20", med 235/30-20 dekk. Det jeg lurer på er følgende: Bilen skal senkes masse, og da lurer jeg på hvilken inpress jeg må ha på felgene for å ungå subbing. Felgene jeg har på handlelista mi har et38, vil dette gå bra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamle bilen min over her jo:p

De felga er 9x20ET40. Har kjørt både med 225/30x20 og 225/35x20, begge kan senkes bra, men førstnevnte egner seg best hvis du skal like lavt som jeg var;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20" ser jo rått ut, men er vell realtivt upraktisk. Selvfølgelig opp til deg og hvilke bruk du skal ha av bilen. 30 profil med mye senk gir deg hemorider. :)

Men Pål har jo kjørt det så funker vell det.

Her oppe i Tromsø kjører jeg 18x8 ET42 med 8mm spacere på 235\40\18 dekk. Jeg er på s-line understell med supersport skåler fremme.

Min personlige mening er at 19" ser absolutt best ut på våre biler.

Her er min med 18"

P1000100edit.jpg

P1000103edit.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for inputs, mye bra info der ja:) Men sitter fortsatt i tenkeboksen, forbanna vannskelig det skal være å velge seg felger asså....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.