#1 Skrevet Mars 11, 2010 Hei Jeg skal lakkere toppdeksel og motorblokk. Noen som har lakk å anbefale? Er den til Biltema lakken god nok? Eller bør jeg velge noe annet. Motoren er en 1,6 liter sugemotor. Mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2010 Vanlig billakk fungerer fint, blir ikke så varmt at det skal være noe problem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2010 Ok, trodde det var varmebestandig lakk som gjaldt jeg. Har du prøvd dette selv? Varme sommerdager så kan det jo bli noe varmt på blokka...? Mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2010 Blokka blir ikke noe varmere enn motortemp. Blir fort en del varmere på panseret til en sort bil i solsteiken. Billakk tåler lett et par hundre grader. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...