S-line merke til grillen på min 2010 A4?

Anbefalte innlegg

Så vidt meg bekjent, så blir bilen kun levert med S-line merker på fremskjermene samt dørterskellisten.

Men siden jeg har valgt såkalt sort optikk til min bil, så tror jeg kanskje det hadde vært kledelig med ett S-line merke i grillen?

Hvor får jeg tak i dette, og er det noen spesiell måte dette skal festes på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt det er meg kjent så får man bare Quattro og S4 emblem på B8 i grillen. Tror kanskje du må mikse til noe selv eller du kan være heldig og kanskje finne noe på ebay?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kommer kanskje langt ved å feste ett vanlig S-line merke til grillen med litt superlim?

Eller blir det for jalla...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke lim for dette. På baksiden av s-line merket sitter det en ganske så sterk tape som skal holde i massevis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men skal ikke merket sitte på selve gitteret da?

Er vel ingen flate der som merket kan festes til skikkelig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan vell kanskje ta et quattro merke og fjerne quattro merket å sette s-line der i stedet for?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men skal ikke merket sitte på selve gitteret da?

Er vel ingen flate der som merket kan festes til skikkelig...

Det er et feste til Quattro merket som ligger der. Du kan fjerne quattro merket og sette på S-line merket istedenfor. Hvis du mangler dette festet tror jeg man får kjøpt dette løst på Møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo ikke quattro, så har vel kanskje ikke det feste heller...

Men skal høre med Møller...

Først må jeg hente bilen.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min bil så satt merket fast med to klips. Var to platikk tapper på merket som gikk igjennom grillen som man satte to klips på fra innsiden. Har et S-Line merket til å sette i grillen til overs. Vet ikke om det passer til B8 men. Om du ønsker merket så kan du evt sende meg en PM :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PM Er sendt Anna Ingeborg... og merke er på vei til meg i posten :)

Takker så mye Anna :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PM Er sendt Anna Ingeborg... og merke er på vei til meg i posten :)

Takker så mye Anna :)

Bare hyggelig :)

Postlagt for en time siden ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en del forandringer på feste av dette siden A4 B6 da man brukte klips som avbildet over. Er ikke sikker du får det til å passe på B8.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får e om jeg får tak i noen klips da...

Hvis ikke det passer, så får jeg se om jeg får festet det på andre måter. Kan jo ikke levende forestille meg at dette skal være så fryktelig vanskelig... (?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får e om jeg får tak i noen klips da...

Hvis ikke det passer, så får jeg se om jeg får festet det på andre måter. Kan jo ikke levende forestille meg at dette skal være så fryktelig vanskelig... (?)

Er noen griller som har fast feste i grillen til emblem, noen som har små hakk i plasten til feste og noen som ikke har noenting. I tillegg er det forskjell på om de horisontale eller vertikale linjene i grillen er uthevet. Er vanskeligere enn man skulle tro. Må ofte lime utenpå om det ikke finnes orginalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg velger å lime jeg... hvis det lar seg gjøre, og at det ikke ser for jalla ut...

Jegfår se hva jeg finner på... men er nok ikke akkurat det første jeg tenker på i morgen... hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig :)

Postlagt for en time siden ;)

Merket er nå mottatt, og jeg skal sjekke hvordan det blir i morgen. Er som sagt ikke 100% sikkert at jeg beholder det i grillen...

Jeg takker igjen! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.