#1 Skrevet Mars 12, 2010 Tror jeg kanskje må krype til korset å kjøpe noen nye hovedlykter til bilen min for de som står på er ikke dugende i det hele tatt... Ser jo ingen ting! HEhe.. Har vanlig halogenlykter. Noen som har tips om hvor man finner billige og stilige lykter. Event. forslag til hvilken type lykter.. LEgg gjerne ved bilde av passater som dere mener har fine lykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2010 Originale xenon-lykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2010 Ja, har lyst på w8 lykter, men vanskelig å få tak.. og så koster det litt mer enn det smaker.. Angeleyes er ikke et tema en gang. Sånne devil eyes vipper jeg litt på, men tror ikke jeg vil ha det heller. Og da er det ikke så mye å velge mellom lenger`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2010 Nei, er vel ikke så mye da. Men du finner sikkert noen uoriginale som hverken har devil eller angeleyes da Ebay f. eks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...