#1 Skrevet Mars 12, 2010 Noen som vet om et sted rundt kr.sand som kan rette opp felger? Fikk seg en kraftig smell i en dump og ble litt flate på den ene sida, lufta lekker ut i den ene osv... veldig usikker på om det i det hele tatt lønner seg å fikse, eller om det bare er å kjøpe nytt men... alle tips mottas med takk og bukk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2010 AutoMester på Dalane retter felger. De klarte ikke å fikse mine ettersom de ikke kunne se at de var skjeve (det er kun en liten skjevhet), men du kan vel i alle fall prøve. De ligger da altså langs RV9, rett ved der Returkraft bygger forbrenningsanlegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2010 Takk for tipset Tor Erik, fikk tilbake mine i går, og må si jeg var godt fornøyd med resultatet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2010 hvilken pris ligger dem på pr felg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...