A6 4B - 2DIN Symphony, radionøkler løser ikke ut spiller

Anbefalte innlegg

Hei.

Sliter med å få ut min 2din orginale Symphony 1 fra 2000 A6.

Har fire stk nøkler som skal passe. Har også prøvd med møller sine orginale, og samme resultat her. Mest sannsynlig har noen prøvd med noe annet en gang før, og knekt pinnene.

Har demontert så mye jeg kan av midtkonsollen, men såklart må man ha ut radioen for å få ut hele: bh :

Kommer altså særs dårlig til bakfra, med mindre det er noen triks for å få fjernet midtkonsollen.

Det virker som om de to nederste låsene slipper, men ikke de øverste..

Hva gjør jeg nå? Hvordan i alle dager får jeg ut spilleren når nøklene ikke løser den ut? : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt om noen har bilder av låseklipsene fra siden, så jeg kan se om det er mulig å lure de ut på noen måte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant et bilde av siden, og lagde meg en lang stang av en kleshenger. Tilfeldigvis var det de to øverste klipsene som var ødelagte, og det var kun de man såvidt kunne få tak i fra fotrommene.

Nå er den iallefall ute.. Den skal inn igjen, men tenker jeg fjerner låseklipsene helt, slik at jeg ikke får samme problemet dersom sikringen skulle gå på den eller liknende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.