Anbefalte innlegg

er på jakt etter audi s6 skjermer 1995 til 1997 (begge fremskjermene)

jeg er ikke 100% sikker men jeg mener S6 skjermene er bredde litt for og få plass til bredere dekk.

googla litt og ble bare ende mere sikker. men forstatt ikke 100%

 

ringte mekonomen de hadde ikke / kunne ikke skaffe.

tok jeg kjapp kikk på finndel.no de fantes lite og så ut som det meste var til a6

bildelsbasen? tja hvordan bestiller jeg derfra kan jo også lite svensk og de sender nok ikke til norge....

 

så hvor kan jeg få tak i S6 94 - 97 skjermer? altså begge fremskjermene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

desse må du finne brukt eller hos møller. men om du har en s4 så er s6 skjermer akkurat like breie!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo, men fronten der sideblinklyset sitter er litt forskjellig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ring å hør med norsk bildelsenter da vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener jeg har spurt der men er ikke 100% sikker så skal spør igjen på mandagen.

 

men andre plasser hvis de ikke har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var og sjekket på mekonomen for ca 2-3 månder siden å de kunne skaffe da. var i underekant av 2K for hver. Så synes beskjeden du fikk hørtes litt rar ut. De brukte veng som leverandør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veng hadde ikke til verken s4 eller s6 for noen måneder siden. hadde ikke hos nbs heller når eg spurte men tror han misforstod meg og trodde eg ville ha brukt. mener det var ca 2300.- pr stk eg fikk pris på hos møller.

men hva slags bil skal du ha desse på? stemmer att s6 skjermen er annerledes blinklys på. men får da ikke plass til større hjul fordet. om det er s4 du har da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veng hadde ikke til verken s4 eller s6 for noen måneder siden. hadde ikke hos nbs heller når eg spurte men tror han misforstod meg og trodde eg ville ha brukt. mener det var ca 2300.- pr stk eg fikk pris på hos møller.

men hva slags bil skal du ha desse på? stemmer att s6 skjermen er annerledes blinklys på. men får da ikke plass til større hjul fordet. om det er s4 du har da?

 

 

hmm.. virker som man får litt forskjellig beskjeder da.. menmen... da må man nok bare snokke litt rundt, alt dukker opp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tok jeg kjapp kikk på finndel.no de fantes lite og så ut som det meste var til a6

bildelsbasen? tja hvordan bestiller jeg derfra kan jo også lite svensk og de sender nok ikke til norge....

 

så hvor kan jeg få tak i S6 94 - 97 skjermer? altså begge fremskjermene.

 

 

Bruker bildelsbasen ofte, har egen konto der. Huggeri sender til nærmeste postkontor i sverige, post restante. Du henter bare ut deler der. Høvelig om du bare bor par timers kjøring fra nærmeste poststed. Kan bli vanskelig om du bor et godt stykke unna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det mange trur er at A6 og S6 skjermene er like så det kan fort bli noen misforståelser der.

men skal prøve på mandagen igjen.

 

ja jeg har en s4 men skal ha s6 front, da må jeg bytte panser - hovedlys - front blinklys - og skjerm.

 

eller når jeg begynner og tenke så er det ikke store forskjellen på s4 og s6 skjermene og innfestinga til front blinklyset er nok lik på begge biler, så hvis jeg beholder front blinklyset jeg har trenger jeg ikke og bytte skjerm, hmmm....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Illustrasjon på S4 og 100 framskjermer :)

IMG_8636sladdet.jpg

 

Veng skaffer ikke S6 deler, har hørt der før, NBS gjorde det heller ikke sa dem til meg iallefall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en S6-skjerm du kan få kjøpe til redusert pris :)

 

 

Skjermen er ikke bulket men har noe rust rundt kanten...:evil:

jeg orket ikke jobben med

å pusse ned så kjøpte meg en ny istedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da etter en liten rundtur i sverige fikk jeg tak i en venstre og en høyre s6 skjerm.

 

første gangen jeg bestilte fra bildelsbasen.se å det var ganske enkelt, sa bare hva den nærmeste plassen het, navnet mitt, samt mail adressen s¨var det bare og hente den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.