#1 Skrevet Mars 12, 2010 Hei! sjefen min har en 2004 mod transporter med orginale alu felg. For 2 veker siden punktere vi på høyre dekk framme å fant ut at innerkanten på felgene er sylskarp å har skjert seg gjennom dekket. tok av dekke på venstre side framme å der va de samme saken. Å idag så punkterte vi pokker meg bak og, å der va det og en sylskarp kant. klarte til og med å skjære meg på fingen det er vell sikkert samme sak på de siste dekket så tar vell kje lang tid før de sjer no der og. Trur dere dette blir reklamasjon? bilen har gått ca 120.000 så MAX 60k på vinterhjulene så me kjøre på nå. Orginale vw felger burde vell tåle mer enn 60k kilometer? Noen andre som har hatt slike problemer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2010 Desverre er det ett kjent problem på flere biler, mange T4 og etterhvert flere T5. og andre biler for den del. Men de sier det er fordi sand å smuss legger seg mellom dekk og felg på innsiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...