Anbefalte innlegg

Lurer på om det er stor forskjell når det gjelder kjøre komfort og utseende av profilen på dekket, siden jeg relativt er fersk innen bil, og trenger rådgivning. ;)

Nå nærmere sommeren så tenkte jeg å kjøpe meg ett sett 18", visst ikke dette blir for stort, med 225/35 eller 40?

Skal ikke se bort ifra at bilen blir senka etterhvert, så subbing vil jeg ikke ha noe av, så om dere har noen tips, så er jeg åpen for forslag!

Alt av svar mottas med takk! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det er stor forskjell når det gjelder kjøre komfort og utseende av profilen på dekket, siden jeg relativt er fersk innen bil, og trenger rådgivning. ;) Nå nærmere sommeren så tenkte jeg å kjøpe meg ett sett 18", visst ikke dette blir for stort, med 225/35 eller 40? Skal ikke se bort ifra at bilen blir senka etterhvert, så subbing vil jeg ikke ha noe av, så om dere har noen tips, så er jeg åpen for forslag! Alt av svar mottas med takk! :)

Tja litt forskjell er det på 225/40 18 og 235/35 19, men ikke så mye som man skulle tro. Uansett så ser en usenka bil helt fjern ut med begge hjulkombinasjoner, altfor stor glippe i skjermen til å ha såpass lavt dekk...

Hvis du vil unngå subbing, så pass på at du ikke kjøper felger som har for lav offset. 35 og oppover skal gå greit. Også ville jeg ikke valgt bredere dekk enn 235... Lykke til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det er stor forskjell når det gjelder kjøre komfort og utseende av profilen på dekket, siden jeg relativt er fersk innen bil, og trenger rådgivning. ;)

Nå nærmere sommeren så tenkte jeg å kjøpe meg ett sett 18", visst ikke dette blir for stort, med 225/35 eller 40?

Skal ikke se bort ifra at bilen blir senka etterhvert, så subbing vil jeg ikke ha noe av, så om dere har noen tips, så er jeg åpen for forslag!

Alt av svar mottas med takk! :)

På min gamle A3 hadde jeg 225/40-18 dekk på 8,5x18" felg. Dette fungerte veldig bra for min del. Ikke tegn til noe subbing selv om bilen hadde H&R 50 mm senkesett.

A3 1.8T.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min gamle A3 hadde jeg 225/40-18 dekk på 8,5x18" felg. Dette fungerte veldig bra for min del. Ikke tegn til noe subbing selv om bilen hadde H&R 50 mm senkesett.

Såpass ja! Takker hjertelig for svar! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.