Ferrita forhandler i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen som vet hvor de selger ferrita i Stavanger?

 

Hvis ikke, anbefalt sted å bestille fra?

 

mvh, J.H.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mulig og bestille det over posten?

 

mvh, J.H.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har vel både Svendsen Eksos i Stavanger og Forus Autoverksted (eksos & bremsespesialisten) på Lura i Sandnes som kan skreddesy eksosanlegg til deg.

 

Svendsen Eksos bruker egne rør, eller kan via AST bestille inn 'Lazer' rør og bend så fikser Svendsen sviesinga (gjelder også Forus Aut.)

 

Eller så skryter Forus Autoverksted på seg at de kan eksos, men jeg er ikke imponert over det arbeidet de gjorde med downpipe`n min nå i vinter.

 

Jeg selv reiste til Ferrita i Gøteborg og fikk skreddesydd anlegg til cab`en. Jeg blei iallefall kjempefornøy med resultatet. De kan arbeidet sitt der!! Men men, de to mulighetene jeg her nevt er de jeg kjenner til i Stavanger området.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mulig og bestille det over posten?

.

 

Jo, det bør gå helt fint forutsatt at det du skal ha finnes ferdiglaget og du tar monteringsjobben sjøl.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

har utrolig lyst på ferrita, ettersom så mange snakker varmt om det :)

 

Får se om det ikke blir turen bortover mot grensa når våren kommer, hvis ikke blir det vel Svensen eksos.

 

Svendsen eksos forhandler supersprint ser jeg, det jeg bør gå for hos de?

 

mvh, Joakim Haukvik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supersprint er vel ike så aller værst vel??

Men hvis du går for et ferdig laget eksosanlegg så ville jeg ha sjekket prisen hos flere. Vet bl.a at Felg import er importør for Supersprint. Da kan det bestille bl.a hos Dekkmann o.l. Men hvis du skal ha noe som ikke er 'originalt' størrelse o.l så tror jeg svendsen er en bra løsning.

 

Sånn prismessig når jeg skulle lage custom til min bil kostet det omtrendt det samme hos Svendsen i Stavanger og Ferrita i Gøteborg. Bare Frrita bruker rustfritt og har livstidsgaranti mens Svendsen (i mitt tilfelle) ville bruke galvaniserte rør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått deg ferrita anlegg ennå???

 

Har nå ferrita fra kat og bak og bestillte idag 3"downpipe med racekat fra Jørgenrud bilverksted, de sender med posten!

 

Noen som har prøvd denne downpipen? Dyr ble den iallefall 10806,- +porto! :confused:

 

 

huff å huff for en pris...den bør være bra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Hehe, høres bra ut. Fin lyd?

 

Det ble nok ikke ferrita på meg. Snakket med en tysk dude, som jeg har kjøpt remus eksosanlegg fra kat og bakover.

 

Har enda ikke fått montert det på, men kommer snart ;)

 

mvh, Joakim Haukvik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann,

 

Det å skifte eksos har jeg fått med meg gir mer effekt og mer gromlyd.

 

MEN, er det noe merkbart ? med eller uten chip ?

 

.arve

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.