#1 Skrevet Mars 13, 2010 (endret) Skulle bytte registerreim på an A6 '98 1.8T tiptronic bil i dag, men da jeg skulle skru av de fire umbracoene på viftereimshjulet som sitter på kamhjulet på veiva satt de som støpt og alle fire ble runde. Ser ingen annen utvei enn å ta av reimhjulet med kamhjulet på. Men hvordan skal jeg holde igjen motoren for å få skrudd av senterbolten? Har prøvd muttertrekker, uten at det hjalp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2010 slå inni en hakket større torx eller 12kant utvendi kopp funker somregel... å bank på latmansarma (ellr hva du bruker ) mens du holder trykk på da løsner de somregel se om du finner et hull inn til svinghjulet å stikk inni et brytehjern så du får holdt igjen... så er det bare å ta i det du er mann for på latmansarm... evt bruke et rør utapå.. de bruker å sitte noe jævli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2010 Flott, da skal jeg prøve det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2010 Bruk gjerne muttertrekker på de fire boltene når du har fått banket inn en bit som sitter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2010 Endte opp med å borre bort hodet på de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...