215/35 eller 225/35 på 8x19 RS6 felger

Anbefalte innlegg

Har noen kuhmo dekk liggende i 215/35/19 som snart er klar for utskifting... Vurderer å kjøpe Nankang NS2 225/35 som en erstatning for kuhmo dekkene, men da i en annen profil som nevnt, da j har hørt og sett at Nankang hjulene har en tendens til å være ett litt smalere dekk enn diverse andre europeiske merker!

 

Dette skal sitte på en 3BG som det sitter TA Technics på, bilen skal senkes det det går med RS6 hjulene, ET42 på felgene...

 

Burde jeg gå for 215/35 på de nye dekkene, eller vil NS2 hjulene i 225/35 bli greit? Er LITE interessert i for mye gummi på felgene, så max dekk dim er i mine øyne 225/35...

 

Noen tips/erfaringer rundt nevnte dekk dim?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NS-2 i 225/35-19 har jeg hatt selv og de er ganske smale, så tror nok Kuhmo i 215 blir ca. like bredt. Kuhmo er et bedre dekk, så ville gått for det (selv om loadindex'en vel blir litt lav?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nankang funker bra det og! Kjøpt deg passat jan inge??;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nankang funker bra det og! Kjøpt deg passat jan inge??;)

 

Enig, men pass på å få dekk med treadwear 200 og ikke 340 de på 340 er fæle på vått og støyer mye;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.