#1 Skrevet Mars 13, 2010 Bare kort innpå her: Jess, da var det min tur til å tjene fedrelandet og i den anledning så ønsker jeg alle kjente og ukjente lykke til videre med diverse bilprosjekter. Forhåpentligvis så vil noen av de prosjektene havne på diverse veier og baner i året som nå er på vei i full annmarsj. Chris-William out! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2010 Ja, og så får du selv ha lykke til med å tjene fedrelandet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2010 Jaja, ikke noe frekkheter her nå, husk at jeg er Norges ryggrad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2010 Jaja, ikke noe frekkheter her nå, husk at jeg er Norges ryggrad SHIT!!! *løpe å flytte til sverige* Lykke til!! det blir nok bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2011 Ja, da er jeg ferdig der sålangt så da er jeg tilbake i vestfold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2011 Ja, da er jeg ferdig der sålangt så da er jeg tilbake i vestfold Velkommen hjem igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2011 Takk, det er godt å komme tilbake til det sivile liv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...