Anbefalte innlegg

Har en passat 3c 07 mod uten rattkontroll..

Er det mulig å ettermontere dette??

Lurer også på om det er mulig å ettermontere ryggesensorer på bilen, da den er rimelig uoversiktlig bak..

Spørs om noen kan gi meg et bra svar på dette, men skader ikke å spør:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rattkontroll, mener du knapper på selve rattet? Multifunksjonsratt?

Det går. Du må nok bytte hele rattet, men airbag kan brukes. Du må ha en ny kabel som sitter bakpå airbag, hele rattet med knapper, og rattstammeelektronikk. Dette er litt styr, men går greit å montere. Må også kodes med VagCom.

Hvis du kjøper ratt, passer også R-line ratt. Har du DSG, kan du også få ratt med shiftpaddles. Dette kodes også med VagCom.

Rattene finnes i helt sort, og antrasitt. Pass på å få ratt som er samme farge som airbag.

Ryggesensor tror jeg du får kjøpt som kit for ettermontering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok at jeg finner meg både ratt og airbag, da jeg nå har 4eiket ratt:(

Men da går det da, det var jo greit..

Med tanke på tilkobling, må ikke strekke nye kabler? bare sørge for å få all elektronikk med fra rattstamme?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett kit for ryggesensor, monteres 3 sensorer på bakfangeren, ser ikke spessielt "clean" ut de settene jeg har sett...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett kit for ryggesensor, monteres 3 sensorer på bakfangeren, ser ikke spessielt "clean" ut de settene jeg har sett...

noe jalla noname kit er ikke aktuelt.

Må bli orginale sensorer i tilfelle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noe jalla noname kit er ikke aktuelt.

Må bli orginale sensorer i tilfelle.

Helt enig! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.