hvorfor lyser en startsperre lampa på tomgang??

Anbefalte innlegg

noen som veit hvorfor startsperre lampa (gul bil med nøkkel) plutslig begynner og lyse når bilen står på tomgang? det står att nøkkel ikke er orginal i bruksamvisningen! men det er den jo! dette er en 02 a4 1,8t!

dette er ganske irriterende! da den blinker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som veit hvorfor startsperre lampa (gul bil med nøkkel) plutslig begynner og lyse når bilen står på tomgang? det står att nøkkel ikke er orginal i bruksamvisningen! men det er den jo! dette er en 02 a4 1,8t!

dette er ganske irriterende! da den blinker!

Dette er et helt standar problem. Det sleperingene/nøkkelen som er slitt. Du har ikke hatt problem med at start sperren slår inn? bilen starter og stopper igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok! så egentelig burde jeg bare få slipt opp en ny nøkkel?

den nullstiller seg når jeg stopper og starter igjenn, men kommer tilbake etter noen min! veldig irriterende! hehe

jo har stoppet en gang! men sliter mest med og starte, da sperra er på. men tar jeg ut nøkkelen og setter bilen i fri og holder inn klutsjen, da fyrer den! det er egentelig mest irriterende! hihi

noen gode forslag?: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok! så egentelig burde jeg bare få slipt opp en ny nøkkel?

den nullstiller seg når jeg stopper og starter igjenn, men kommer tilbake etter noen min! veldig irriterende! hehe

jo har stoppet en gang! men sliter mest med og starte, da sperra er på. men tar jeg ut nøkkelen og setter bilen i fri og holder inn klutsjen, da fyrer den! det er egentelig mest irriterende! hihi

noen gode forslag?: smil :

Ville fått tatt en diagnose test på startsperre enheten din. Om det kommer opp noen imboliser greier så er jeg 90% sikker på at det er sleperingen/slitt nøkkel som er feiln. Du må kjøpe nye sleperinger/nøkkler hos møller, da disse må programeres opp mot bilen. Er ikke som i gamle dager da det bare var å stoppe på en esso stasjon å få de til å slipe opp nye nøkkler:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, tok en dignose på hele bilen. alt var ok! bortsett fra en lysfeil! men det var en gammel feilkode! ja snakket med møller i dag. de skulle ha 3000 laken for en ny nøkkel! så da venter jeg til bilen blir solgt! for det er helt sykt! en liten datta brikke koster ikke så mye, da kan jeg like godt lage en selv og kopiere nokkelen på gammelmåte! ja det var vist mye enklere i gammledaer! men takk for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. merkelig at de skulle være så dyr. Når de skulle gjøre det på min bil så skulle du ha 1500,- for 2 nøkler samt 350,- per nøkkel de programerte.

Ingen problem:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. merkelig at de skulle være så dyr. Når de skulle gjøre det på min bil så skulle du ha 1500,- for 2 nøkler samt 350,- per nøkkel de programerte.

Ingen problem:)

hmm. møller jessheim tar seg godt betalt da vettu! tenkte og ringe litt rundt og høre!

tusen takk for hjelpen!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.