Hvem er billigst på lakkering og oppretting i Østfold området?

Anbefalte innlegg

Bilen min har begynt å få noen små (alt for store i mine øyne) skader i lakken over begge hjulbuene forran + en liten bulk på hjulbuen bak. Og nå som snart sommeren er her vil jeg få fikset det.

 

Noen her som kan anbefale en god og billig oppretter i Østfold området? :)

 

1266532464_resized.jpg?width=960&height=

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt med Håkon Sandberg, han har visst en kontakt som utfører mye jobb for seg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parts And retards Håkon?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en pris her i Askim nå. 4800kr for fikse bulken + lakkere begge skjermen forran. Er vel ikke så ille det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en pris her i Askim nå. 4800kr for fikse bulken + lakkere begge skjermen forran. Er vel ikke så ille det?

 

Hørtes ikke ille ut..

 

Fikk pris på 3500 for lakkering av panseret på golfen etter å ha sveist igjen halvmånen jeg, syns det var mye..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra pris 4800.

 

mvh andré

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bestille time imorgen. Håpe han kan ta den før påsken.

 

Kommer til å slenge inn før og etter bilder da jobben er ferdig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en riiimelig bra pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke lakkerere har du fått pris fra?

Lurer på å innhente noen tilbud snart....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke navnet på sjappa, men holder til nedi hurrahølet. Andre siden av veien for Rema 1000. Samma bygg som bil salget der :)

 

Jeg har fått time til mandag, så tirsdags ettermiddag skulle den være klar sa han :) Gleder meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen levert og sånn så bilen ut da jeg leverte den nå idag:

 

1269840602_resized.jpg?width=1024&height

1269840585_resized.jpg?width=1024&height

1269840566_resized.jpg?width=1024&height

 

Har irritert meg i et år over dette, så nå skal det bli deilig å få det fikset :) Legger ut bilder av bilen da den er ferdig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjermene var oppspiste :( Så får nye skjermer på bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ble tillegg eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, 1100kr per skjerm + litt ekstra for jobben... totalt litt over 8tusen totalt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, tror det var det :)

 

Her er bilder av bilen nå. Han fikk bilen på Mandags morgen, og onsdags etter middag kunne jeg hente bilen. Han måtte også skaffe nye skjermer, så det tok litt lengre tid.

 

Veldig fornøyd med oppretting og lakkering. Det jeg er mindre fornøyd med er at innstegs "list" til bagasjen var ikke skrudd fast. Bare lå på plass, og ene bolten som går ned i bagasjen som holder bakfangeren på plass lå også løst. Litt små plukk, men ikke all verden.

 

1270998338_resized.jpg?width=1024&height

1270998347_resized.jpg?width=1024&height

1270998357_resized.jpg?width=1024&height

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette så bra ut !!

 

Veit du om han fikser "parkeringsbulker" ? Jeg fikk selvsagt en i dag og la ikke merke til det før jeg kom hjem !!! Skikkelig irriterende !!

 

Jeg har hørt om firmer som fikser "parkeringsbulker" uten å lakkere på nytt. De varmer det opp og så retter ut bulken ...Noen som veit om slike firmaer i Oslo området ???

 

Edit tekst 21:04:

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette så bra ut !!

 

Veit du om han fikser "parkeringsbulker" ? Jeg fikk selvsagt en i dag og la ikke merke til det før jeg kom hjem !!! Skikkelig irriterende !!

 

Jeg veit om firma som fikser "parkeringsbulker" uten å lakkere på nytt. De varmer det opp og så retter ut bulken ...Noen som veit om slike firmaer i Oslo området ???

 

 

 

Robert

 

Hei.Søk på skadevekk.no,så finner du ett firma i oslo som vistnok er dyktige på sånne bulker.

Mvh Kjetil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.Søk på skadevekk.no,så finner du ett firma i oslo som vistnok er dyktige på sånne bulker.

Mvh Kjetil

 

 

 

Takker. Skal gjøre det. Har 2 stk "parkerings" bulker der hvor lakken fremdeles er helt ok. Så håper å få rettet ut disse uten å lakkere ...

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.