#1 Skrevet Mars 14, 2010 Halla Har bestilt senkesett fra Tom Are her i forumet nå. Et Eibach pro 30/30 med dempere og fjører. Skal settes på en Audi A6 2000 mod sedan. Snakket med S-Sentrum (Audisentrum), og de skulle ha 5800,- inkl. firhjulskontroll, syns dette var litt stivt jeg? Er dette prisen jeg må regne med å betale, eller får jeg det billigere noen andre steder? Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2010 Ikke så dyrt det syns jeg... 4-hjulskontroll er som regel 3-4000kr bare det avhengig av hvor mye som må justeres osv.. Du har vel også Multilink som kan være ett H***** hvis du er heldig;) Så jeg ville bare klint til på den prisen tror jeg hadde jeg vært deg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2010 Akkurat ja. Trodde firhjulskontrollen var en liten smal sak Men da tar jeg det hos S-Sentrum.. Har vært helt upåklagelig på alle måter før. Bruker kun dem, men syns det var dyrt denne gangen, men er vel sikkert rett som du sier Jævla dyrt for dem som kjører justerbart, om de justerer hver vinter/sommer. Må inn å ha firhjulskontroll hver sesong da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2010 Her justerer de for 1500 ser det ut som: http://www.forstillingspesialisten.com/2.html Tar jo noen timer denne jobben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2010 Akkurat ja. Trodde firhjulskontrollen var en liten smal sak Men da tar jeg det hos S-Sentrum.. Har vært helt upåklagelig på alle måter før. Bruker kun dem, men syns det var dyrt denne gangen, men er vel sikkert rett som du sier Jævla dyrt for dem som kjører justerbart, om de justerer hver vinter/sommer. Må inn å ha firhjulskontroll hver sesong da? jepp... dyrt, men billigere enn å slite dekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2010 Klart.. Har sendt dem en epost 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2010 3-4000 for firehjulskontroll hørtes noe stivt ut syns jeg. Ikke engang Møller var så dyrt, og nå har prisen på denne jobben blitt satt ned vesentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 15, 2010 Betaler 1400.-for denne jobben på automester 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2010 Betalte vel 1600.- på møller på billingstad. Dette var inkl justering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 15, 2010 jeg betalte vel 2300,- for dette på Møller Jessheim i august/september 2009. så 3-4000 hørtes ut som fingern i været pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 19, 2010 De tre siste postene her, er vel kun firhjulskontroll? Ikke med montering av senkesett? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 19, 2010 Fredrik, er vel ikke så langt fra Oslo til Sverige? Jeg skal selv gjøre akkurat samme som deg, montere senkesett, justere senkesett og 4-hjulskontroll. Dette skulle de ha 2800kr (norske kroner) for i Östersund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 19, 2010 Det har jeg ikke tenkt på.. Men det tar vel en hel dag dette? Nei tar bare en drøy time så er jeg over grensa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 19, 2010 Ja det går vel fort en arbeidsdag. Men er jo fint å trø litt rundt i sverige, shoppe litt billig ost og pølser:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 19, 2010 Er akkurat det... Har egentlig ikke tid til å vase rundt i Sverige en hel dag Må jobbe litt og vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 19, 2010 Ja stemmer det, dere voksne må jobbe.. Er greit å være student sånnsett Kanskje om du spør pent så kan de gjøre det for deg på en lørdag. Jeg sotet vinduene mine i Östersund, og da holdt de åpent på lørdag bare for min del :-) Det kostet meg forresten bare 2400kr for 5 vindu!! På Riis her i Trondheim skulle de ha 5800kr for samme jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 19, 2010 Hehe Blir student om et års tid, kan jo ta det da Soter vinduene mine gratis jeg Nei har sendt epost til Johansson bil eller hva det het, pluss et par verksteder her i byen, så får jeg se om det er verdt turen å kjøre over grensa.. Er jo ikke en kjempejobb dette akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 19, 2010 Hva skal du studere? Gratis, how come? Nei. Jeg gjør alltid flere ting når jeg først er i Sverige. Sist gang jeg var der fikk jeg lakkert en takvinge, sotet vinduene og reparert lysene på bilen. Skal rett over påske igjen, da blir det montering av senkesett og alt det der, fikse airbag (airbaglampen lyser) og installere et nytt kombiinstrument som jeg har bestilt på Berners (Sveriges svar på Møller?). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 19, 2010 Jeg sotet vinduene mine i Östersund, og da holdt de åpent på lørdag bare for min del :-) Det kostet meg forresten bare 2400kr for 5 vindu!! På Riis her i Trondheim skulle de ha 5800kr for samme jobben. Jøss.. Ikke lenge siden jeg nevnte at svenskene er gode på service, i en annen tråd. Dette svekker ikke teorien min Tror jeg må flytte nærmere svenskegrensen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 20, 2010 Jeg hadde min gamle bil på firehjulskontroll i Sverige, på VW, Audi og Skoda verksted. Først og fremst, så forstod de ikke hvorfor bilen var så lav, og hvorfor den hadde så store felger. For det andre, greide de ikke å justere forstillingen, siden den var for lav i følge de. Noe som jeg synes var rart, da 2 andre verksteder hadde klart det før. Resultatet ble enorm slitasje på dekkene. Møller fikset problemet, uten komplikasjoner. Så pass på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...