#1 Skrevet Januar 29, 2005 Her er bilene mine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2005 Fått deg syncro du også Nesten like få å se av den som det er av min. En g60 Syncro : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2005 Ikke bare Tore som har "country" her i byen tydligvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2005 Han mangler Syncro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2005 Her e då babyen min... har nett bestilt sidesjørter og crom speil nå...heillakering kommer i februar/mars...har trua på at d kommer til å bli ganske bra jah, har og s6 fangere på gang + litt anna digg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2005 Ikke bare Tore som har "country" her i byen tydligvis hyyyyssssj.... frister med 80/60 men hvor lavt blir egentlig det? har ei bånnpanne og tenke på... sumpguard må bli kjøpt senere enn senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2005 her er nokre bilder av min bil (Første inlegg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2005 Nyinnkjøpt. Har tatt noen bilder av bilen med vinterfelgene. Har 17 FH felger til sommeren. Bilen har orginalt Recaro interiør, justerbart understell fra supersport, 3" effektannlegg fra simons. Bilen er ellers i ganske så orginal og god stand stand. EDIT: Her er mine nye bilder fra vår 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 6, 2005 Bumper denne tråden her jeg, jeg vet veldig godt at det er mange av lokallagsmedlemmene på forumet, men ingen legger inn noe jo... Her er vertfall oppdaterte bilder av bilen min! Ett med photoshop senking: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 6, 2005 Nyinnkjøpt. Har tatt noen bilder av bilen med vinterfelgene. Har 17 FH felger til sommeren. Bilen har orginalt Recaro interiør, justerbart understell fra supersport, 3" effektannlegg fra simons. Bilen er ellers i ganske så orginal og god stand stand. Detta var fin bil! Likte bilen veldig godt med de vinterfelgene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 6, 2005 her er et av polon: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 7, 2005 Venter fortsatt på at frontfanger å sideskjørta skal bli ferdig lakka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 7, 2005 Her er min bil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 13, 2005 Her er Audien min : Er nå satt på 205/40-17 dekk i stedet for 225/45-17 dekk, røde kaliptere og svarte hovedlykter og blinklys....(ikke på bildet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 13, 2005 Bumper denne tråden her jeg, jeg vet veldig godt at det er mange av lokallagsmedlemmene på forumet, men ingen legger inn noe jo... OK da Glenn Her er bilde av mine biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 14, 2005 Får vel legga inn to bilder eg og: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 17, 2005 Nye bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 17, 2005 her er det ett til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 22, 2006 Bilen min for eit år siden ca, har nå også justerbart senkesett + soting og div små ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...