Anbefalte innlegg

Til dere som har satt på annet innsug på s2\rs2 hvor man får gass spjeldet framover, hvordan har dere gjort med gass vaiere`n deres?

holder på og lage meg et nytt innsug nå, men vaiere`n er for kort til og rekke fram til gass spjeldet :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut hvor lang vaieren til S4 er du,den har jo gasspjeldet på rett side av motoren. :)

Mvh Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tenkt på den ja, men er innfestinga på pedalen inne i bilen den samme da tro..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jeg sannelig ikke sikker på,prøv en tlf til møller så kanskje de kan gå inn å sjekke dette for deg.Eller en kompis med en S4.Er vel noen på forumet her også som kanskje kan ta et bilde av innfestningen til pedalen,tenker jeg.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jeg sannelig ikke sikker på,prøv en tlf til møller så kanskje de kan gå inn å sjekke dette for deg.Eller en kompis med en S4.Er vel noen på forumet her også som kanskje kan ta et bilde av innfestningen til pedalen,tenker jeg.:)

noen med ETKA kan vel sjekke dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen flere her med gode forslag ell? er jo flere her inne som har bygd om det originale innsuget sitt her og fått gass spjeldet fram, hva har dere gjort med vaieren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kunne skjekket dette med etka for meg da? nå er bilen oppe og går igjenn. og skulle løst problemet med vaieren... gjorde det sånn midlertidig istad så jeg fikk starta opp og kunne bruke pedalen. men hadde vært fint og fått gjort det orntlig i morra da... kunne kjørt opp til vw\audi forhandleren i morra og kjøpt en s4 vaier. men hvor mye lenger er den. og passer den med feste inne på pedalen og sånn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som har satt på annet innsug på s2\rs2 hvor man får gass spjeldet framover, hvordan har dere gjort med gass vaiere`n deres?

holder på og lage meg et nytt innsug nå, men vaiere`n er for kort til og rekke fram til gass spjeldet :confused:

På mitt innsug brukte jeg den orginale Coupe Quattro vaier'n :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er problemet løst... kjøpte et bremse vaier sett på biltema... er til tråsykkler egentlig.. men fikk laga til noie feste opplegg og sånn så nå funker det fint.. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.