#1 Skrevet Mars 15, 2010 Har noen BBS RS felger som allerede har polerte kanter, men trenger en oppshining for å få tilbake skikkelig glans Noen som kan anbefale meg noen rimelige produkter til dette formålet? Kan det gjøres med hånd eller må jeg har maskin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2010 Her står alt du trenger å vite: http://www.poleringsguide.se/polering/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2010 Sto ikke så mye om produkter. Tror jeg prøver meg på meguiars NXT Generation metal polish 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2010 Sto ikke så mye om produkter. Tror jeg prøver meg på meguiars NXT Generation metal polish Tøyrondell med slipepasta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2010 Sto ikke så mye om produkter. Tror jeg prøver meg på meguiars NXT Generation metal polish jeg tok først autosol og så meguiars metal polish, å da ble det rimelig blankt kan ta bilde om du vil se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2010 jeg tok først autosol og så meguiars metal polish, å da ble det rimelig blankt kan ta bilde om du vil se God erfaring med samme kombo jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2010 Er kantene polerte og uten riper så kjør på med nxt. autosol inneholder slipemidler som kan etterlate riper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 15, 2010 bilde av felg med noen runder autosol og meguiars før jeg begynte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2010 Så rimelig bra ut det der ja Da har du bare brukt en pad til å polere med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 16, 2010 Så rimelig bra ut det der ja Da har du bare brukt en pad til å polere med? jeg har brukt microfiber kluter men funker nok med pad å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...